Rabu, November 27, 2019

Coklat Susu Arissto dan Roti Telur untuk sarapan kami

Ini adalah gambar beberapa hari lepas apabila anak-anak minta kelainan dalam sarapan mereka. Apa lagi ummu pun mula lah goncang susu. Apabila dah goncang maka dapat lah buih-buih cantik...Kita pun brew coklat Arissto dalam cawan buih-buih susu atau kata orang putih, milk Foam.


Anak-anak ini teruja sangat nak minum bila nampak ada 2 lapisan air coklat. Lepas minum semua gelak dan kata mereka dah tua sebab ada misai putih. Sekali sekala buat kelainan, seronok jugak.



Kalau berminat nak tambah pendapatan,tekan je link kat bawah ni..

#hantukopi
#MesinKopiPremium





Tiada ulasan:

Catat Komen

Sila komen yang baik-baik