Selasa, Disember 31, 2019

Last day 2019

Assalamualaikum dan selamat pagi. Selamat menjalani hari terakhir 2019. Adakah semu hajat dan azam 2019 anda tercapai? Pada aku...ada senarai azam dan hajat 2019 ke????? Biarlah rahsia. 

Maka apa perancangan hari terakhir 2019? Sebenarnya rancang dengan MR.Y nak bawa mak jalan-jalan taman tasik titiwangsa. Mak kata dia teringin nak tengok sebab orang kata cantik. Masalahnya sampai leni dah jam 8 lebih..hanya aku dengan uwais je yang bangun ni. Rancang nya juga nak bawa anakk-anak naik bas pusing-pusing bandar Kuala Lumpur naik KL hop on hop off. Hurm....macam mana ye...

Kita tengok lah nanti ye..walaupun hati sedikit geram ni....ambik yang positif banyak barang sekolah anak-anak belum setel. Aku setelkan yang ni dulu lah.

Selamat manyambut 2020 semua!!!


Tiada ulasan:

Catat Komen

Sila komen yang baik-baik