Rabu, Februari 19, 2020

Main permainan sambil panggilan video menggunakan Facebook Massenger.

Assalamualaikum dan salam, beberapa minggu lepas Mr.Y keluar negara dan agak lama iaitu hampir 2minggu. Oleh kerana sekarang kakak Humaira dan pandai membaca dan menaip, maka aku buat satu akaun Telegram untuk dia berchat dengan abunya. Aku cakap dekat Mr.Y jangan guna short Don't kalau menaip dengan kakak sebab risau mempengaruhi penulisan karangan dia pulak nanti. Kembali kepada kisah main game dalam Facebook Massenger.

Baca Juga:

Tukar kepada AEON Wallet Malaysia dapat voucher


Abi call guna Facebook Massenger sebab tetiba Whatsapps dan Telegram slow. Rezeki baru kami tahu bila Mr.Y tetiba kata jom lawan permainan dekat kakak Humaira. Mula-mula dia buat muka yang pelbagai... Seronok anak-anak dapat main secara maya dengan Abi mereka.
Salah satu skin Mr.Y ambik untuk video call dengan anak-anak. Kesannya Ummu kena redho je..

Sebenarnya banyak juga permainan yang disediakan dalam Aplikasi ni. Antara yang mereka suka main adalah permainan makan burger dan tanduk bola. Video bawah contoh permainan nya.

Baca Juga:

Hutang dikalangan budak sekolah rendah



Kalau dulu aku dengan Mr.Y akan lawan game secara maya sambil call ni dalam skype. Kitaorang suka permainan 'battle ship'. Tak tahu lah wujud lagi ke tak permainan tu dalam skype.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Sila komen yang baik-baik