Isnin, Februari 01, 2021

Guna duit hasil kongsi link affiliate bayar kelas online saham....

Assalamualaikum dan salam, beberapa hari lepas aku join kelas under Srikandi Saham. Bila anda adalah surirumah maka akan wujud persoalan dari orang sekeliling dari mana aku dapat duit nak bayar kelas online? Murah sangat ke yuran kelas saham sampai aku boleh bayar sendiri. Tapi andaian kepada persoalan mereka adalah ini mesti laki dia bayarkan

Buang lah anggapan bahawa surirumah zaman kini hanya harap wang suami semata. Surirumah zaman kini ramai yang ada pendapatan sendiri. Apabila aku dapat soalan tersebut aku jawab jujur.

Aku tak tahu nilai yuran kelas aku join berapa ratus kena bayar, sebab laki aku yang daftarkan. Dia tahu wife dia suka nombor dan duit walaupun wife dia hanya pandai beli makanan. 

Tapi aku tahu aku tak guna duit laki aku sebab laki aku bagitahu dia bayar guna duit aku. Laki aku beli e-book trade what you see, apabila beli e-book tersebut akan dapat link affiliate. Maka apabila aku baca e-book tersebut aku share link dekat mana-mana platform yang aku bercerita, salah satu dekat blog ini lah. Apabila ada pembelian e-book kita dapat trace dari mana orang tu beli e-book menggunakan link tersebut. Oleh kerana komisen masuk akaun laki aku...maka laki aku daftarkan aku ke kelas saham tanpa menggunakan wang dia. 

Aku marah ke laki aku buat tanpa tanya persetujuan aku? Tak lah, dia bagi peluang untuk bini dia upgrade diri. Berikut adalah link e-book nya..



3 ulasan:

Sila komen yang baik-baik