Memaparkan catatan dengan label asmak. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label asmak. Papar semua catatan

Isnin, Jun 28, 2021

Promo Asmmak extra free gift

 ﷽ 

Assalamualaikum Dan Selamat Pagi 

"Orang yang ikhlas dan pandai bersyukur akan selalu mendapat jalan keluar dari setiap masalah"

PKP kena sambung lagi. Alamak aik, jenuh la duduk di rumah. Nak ke salon tak boleh, kalau sakit nak pergi klinik pun takut.

Kalau sakit badan nak berurut lagi la tak takut.

Nasib baik la Asmak ni membantu. Bulan ni Saya berbesar hati nk bagi extra freegift buat pelanggan yang membeli dengan saya. Tapi sampai cukup bulan je ada extra freegift tau.

Jom grap promo sekarang 











Dapatkan ia disini👇

https://saleskip.io/form/naimyasmak

atau

http://wasap.my/60196158384/AsmakJune

untuk pertanyaan 


Promo free gift akan tamat 30 June 2021😍

Jumaat, Jun 18, 2021

Bila ada anak alergik seafood

 Assalamualaikum dan selamat tengah hari. (Hari ni mak masak, relaks sikit, so nak ceta kisah semalam)

Semalam kita masak udang, kalau dulu memang elakan masak seafood sebab ada anak yang alergik. Tapi sekarang dah boleh masak sebab kita standby juga Asmak Herbs.


Pernah pergi makan rumah saudara, dihidang udang dan ketam..dia bisik kat telinga.."nak sikit boleh". Sebab rasa kesian maka bg dia rasa kuah sikit dekat lidah dia. Dia terus kata lidah rasa gatal...masa tu belum kenal Asmak Herbs, maka menahan lah telinga ni dengan rungutan anak lidah gatal2..belum campur renungan abi dia. (sebab dah tahu anak tak boleh, bagi juga).

Ini lepas makan ketam dengan udang. Bagi ubat dia tidur.


Sekarang kalau makan seafood dan dia rasa gatal terus suruh makan Asmak Herbs. 

Walaupun dah standby Asmak Herbs, kami tetap jaga-jaga. Tak adalah bagi anak melantak sesuka hati. 

Orang kata makan berpada-pada...

Perasaan nya skrg happy lah, sebab kita dah boleh masak seafood dab anak lah tgk kita je makan, dia dah boleh makan sikit2.


#yamanaimy

#nakAsmakherbsbolehwasapsaya

Khamis, November 26, 2020

Menderita Sakit Pinggang & Sakit lutut ???

Pernah dengar Mak & Ayah mengadu lutut diorg sakit?
Pernah nampak diorang susah payah solat guna kerusi?
Sekarang ni tak payah bedah lutut mak ayah boleh sembuh?



Penggunaan #FreshNCool boleh bantu selesaikan masalah sakit lutut mak & ayah.

FUNGSI
✔️ Menyembuhkan arthritis (sakit lutut akibat kehilangan pelincir).
✔️ Menyembuhkan sakit lutut akibat kecederaan
✔️ Menyembuhkan sakit sendi
✔️ Menyembuhkan sakit tulang
✔️ Menyembuhkan sakit otot
✔️ Melegakan sakit akibat Gout peringkat awal
✔️ Melegakan sakit pinggang
✔️ Melegakan sakit belakang
✔️ Melegakan lenguh-lenguh
✔️ Melegakan bengkak

Testimoni Pengguna







Nak lebih info/oder Fresh & Cool ?
www.wasap.my/60196158384/NakOrderFreshNCool

Ahad, November 22, 2020

Jus Asmak Gold



Atas adalah ilustrasi kandungan yang terdapat dalam jus asmak gold. Antara kandungan yang penting pada aku adalah lemon, garlic dan halia. Selalu kalau anak batuk dan selsema aku akan sediakan air lemon halia madu. Kadang-kadang aku letak juga bawang putih sikit. Tapi selalu kalau ada bawang putih mereka tak nak minum. Beberapa bulan lepas berkenalan dengan jus Asmak gold. Maka aku tengok kandungan dia amatlah baik. Sekarang kalau anak selsema atau batuk aku bagi madu dengan jus asmak gold.

Bukan aku je kata ia bagus, ini beberapa kata pengguna yang lain.





Berminat boleh dapatkan dengan menghubungi: http://www.wasap.my/6019618384



Ahad, Mac 15, 2020

Waleet Asmak Oil

Post kali ini bukan untuk jual barang tapi sekadar berkongsi pengalaman aku menggunakan minyak ini. Aku dah hampir 2tahun menjadi pengguna minyak ini. Diperkenalkan oleh sepupu apibila bayi kecil asyik merengek akibat selsema. Sekali pakai...bayi kecil kurang merengek dan nampak selesa. Maka lepas itu aku mula jadi pengguna tetap. Bila nampak nak abis sahaja aku beli. Buka je shopee...ramai je yang jual. Aku pun bukan beli dari penjual yang sama, berubah-rubah setiap kali nak beli. 

Minyak ini bagus juga untuk anak yang ada simptom macam sempuk atau asma. Boleh baca cara penggunaan dan kegunaan minyak itu kat bawah.

Baca juga: 

Gejala selsema dan batuk kurang dengan minuman Arissto Earl campur lemon


🎀CARA PENGGUNAAN AO SARANG BURUNG WALIT🎀 Rawatan Asma dan Masalah Berkahak 🌿Cara Penggunaan AO Walit🌿 🎈Sapukan dari leher ke dada dan tengkuk serta belakang badan sebelah kiri. Untuk bayi boleh disapu pada tapak kaki dan betis, seperti minyak telon. 🌿 ASMA,SEMPUT, BATUK & BERKAHAK Cara sapuan adalah, sapu di tapak kaki,labu betis,bawah pelipat,dada depan belakang menyeluruh,leher dan tengkuk bawah dagu, sapu 4-5 kali sehari, sebelum tidur dan selepas mandi. Untuk bayi boleh lakukan tepukan 'percussion' dan rawatan stim untuk mendapatkan kesan yang cepat. 🌿 SELSEMA Cara penggunaannya adalah sapu di dada, leher dan belakang badan sebelah kiri. Boleh sapu sedikit pada bahagian batang hidung dan sedikit pada permukaan lubang hidung.
Baca juga: 

Dedar, selsema, batuk berkahak dan cirit di kala wabak influenza.

Kadar Sapuan 🌿Keadaan Kritikal Sapukan sekerap yang boleh terutamanya selepas mandi dan sebelum tidur sekurang-kurangnya 2 jam sekali insyaAllah dengan satu botol anda mampu merasai keberkesanannya. 🌿Keadaan Stabil ✅Buat permulaan,jika asma, batuk,berkahak, selesema yang stabil, sapu 4-5 kali sehari untuk mendapatkan keberkesanannya Waktu cadangan adalah sebelum tidur dan selepas mandi. 🎀InsyaAllah dengan sapuan yang kerap dan istiqomah pengguna akan melihat dan merasai keberkesanan AO. 🌹" Ya Allah berikanlah kesembuhan kepada pengguna AO kami, berkatilah segala usaha dan ikhtiar mereka, dan kepada Engkau jua kami bertawakal dan berserah, sesungguhnya Engkaulah Tuhan yang Maha Penyembuh "🌹